Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. zatrudni:
- SPECJALISTĘ DS. APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ I AUTOMATYKI (termin składania dokumentów do 29.04.2021 r.);
- ELEKTROMECHANIKA (termin składania dokumentów do 7.05.2021 r.);
- ELEKTROMONTERA – MONTERA APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ I AUTOMATYKI (termin składania dokumentów do 7.05.2021 r.).
SPECJALISTA DS. APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ I AUTOMATYKI
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne
(preferowany kierunek: elektrotechnika, energetyka, automatyka), - wiedza z zakresu pracy układów elektrycznych, instalacji gazowych, obiegów wodnych,
- znajomość urządzeń AKPiA, układów pneumatyki i hydrauliki,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i rysunków budowlanych,
- umiejętność obsługi programów: pakiet MS Office, CAD i systemów SCADA,
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży energetycznej, znajomość języka angielskiego oraz posiadanie prawa jazdy kat. B.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- nadzór nad eksploatacją urządzeń AKPiA,
- wykonywanie prac montażowych i uruchomieniowych urządzeń AKPiA,
- udział w uruchomieniach,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- przygotowywanie planów remontów,
- współpraca z podwykonawcami i grupami montażowymi,
- poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 29.04.2021 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
ELEKTROMECHANIK
Wymagania:
- wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne,
- wiedza z zakresu mechaniki maszyn: wymiana łożysk, naprawa pomp i napędów,
- znajomość zagadnień energetyki przemysłowej,
- umiejętność przeprowadzania napraw mechanicznych,
- umiejętność czytania projektów technicznych,
- znajomość obsługi programów: pakiet MS Office, CAD,
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność,
- dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
- dodatkowym atutem będzie 2 – 3 letnie doświadczenie w branży energetycznej.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- prace montażowe i uruchomieniowe pomp, wentylatorów, armatury w obiegach wodnych i parowych,
- remonty pomp, silników elektrycznych, zaworów odcinających i regulacyjnych, siłowników elektrycznych, pneumatycznych i hydraulicznych,
- drobne spawanie elektrodowe i półautomatyczne,
- prace konserwacyjne urządzeń mechanicznych,
- poszukiwanie nowych rozwiązań,
- pełnienie zastępstw przy obsłudze obiektu.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 7.05.2021 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
ELEKTROMONTER – MONTER APARATURY KONTROLNO-POMIAROWEJ I AUTOMATYKI
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne (elektryczne lub elektroniczne),
- wiedza z zakresu pracy układów elektrycznych i układów sterowania,
- znajomość urządzeń AKPiA, układów pneumatyki i hydrauliki,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i projektów technicznych,
- znajomość obsługi programów: pakiet MS Office, CAD,
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność,
- dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
- dodatkowym atutem będzie 2 – 3 letnie doświadczenie w branży energetycznej.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- prace montażowe i uruchomieniowe urządzeń elektrycznych i AKPiA,
- montaż okablowania,
- remonty oraz testy urządzeń elektrycznych i AKPiA,
- wykonywanie pomiarów eksploatacyjnych,
- kontrola pracy urządzeń elektrycznych i AKPiA,
- udział w opracowaniu projektów z zakresu automatyki i sterowania,
- poszukiwanie nowych rozwiązań,
- pełnienie zastępstw przy obsłudze obiektu.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 7.05.2021 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.