Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. zatrudni:
- Specjalistę ds. zaopatrzenia (termin składania do 13.05.2022r);
- Inspektora ds. technicznych;
- Elektromontera;
- Aparatowego uzdatniania wody-palacza kotłowy;
- Maszynistę urządzeń odżużlania, odpopielania i nawęglania;
Specjalista ds. zaopatrzenia
Wymagania:
- wykształcenie wyższe + 4 lata doświadczenia lub średnie + 6 lat doświadczenia (preferowane kierunki: zarządzanie, transport, logistyka lub pokrewne),
- wiedza z zakresu administracji,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word i Excel),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, skrupulatność, sumienność,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- prawo jazdy kat. B.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- realizacja potrzeb w zakresie usług sprzętowo-transportowych,
- kontrola efektywności wykorzystania środków transportowych,
- przygotowywanie planów remontów i zakupu środków transportowych,
- planowanie zaopatrzenia materiałowego,
- prowadzenie gospodarki magazynowej,
- realizacja planowych i doraźnych potrzeb zaopatrzenia w materiały i paliwa stałe.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
Inspektor ds. technicznych
Wymagania:
- wykształcenie średnie zawodowe,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży energetycznej, sanitarnej
- znajomość przepisów prawa energetycznego, prawa budowlanego,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność czytania rysunku technicznego,
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- zdolność do działania pod presją czasu, dyspozycyjność,
- dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie,
- chęć nauki nowych zagadnień i podnoszenia własnych kwalifikacji,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień energetycznych.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- przygotowywanie dokumentacji, umów, sprawozdań z inwestycji,
- przygotowywanie logistyczne inwestycji,
- współudział w komisjach odbioru technicznego,
- inicjowanie i opracowywanie przedsięwzięć mających na celu poprawę rentowności spółki,
- współudział w opracowywaniu projektów inwestycyjnych, opiniowanie pod względem celowości tych projektów,
- sprawowanie nadzoru jakościowego i technicznego w zakresie inwestycji,
- udział w odbiorach cząstkowych i końcowych prowadzonych inwestycji.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
Elektromonter
Wymagania:
- wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie zawodowe na kierunku elektroenergetycznym,
- chęć udziału we wszelkiego rodzaju szkoleniach, kursach związanych z podniesieniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych,
- umiejętność prowadzenia dokumentacji z wykonywanych czynności,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i projektów technicznych,
- umiejętność dokonywania zapisów parametrów obsługiwanych urządzeń,
- umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, samodzielność,
- dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
- dodatkowym atutem będą uprawnienia SEP do 1 kV wraz z pomiarami elektrycznymi,
- dodatkowym atutem będzie 2 – 3 letnie doświadczenie,
- prawo jazdy kat. B
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- utrzymanie instalacji i urządzeń w należytym stanie technicznym,
- wykonywanie oględzin przeglądów technicznych, prac konserwacyjnych oraz remontów i instalacji,
- kontrola prawidłowości działania aparatury kontrolno-pomiarowej,
- przekazywanie osobom dozoru wszelkich informacji dotyczących zauważonych usterek, nieprawidłowości w pracy urządzeń lub wprowadzonych zmian w układach elektrycznych,
- bieżąca kontrola pracy urządzeń elektrycznych, rozdzielni i innych,
- dbanie o właściwą i ekonomiczną gospodarkę energią elektryczną,
- staranne prowadzenie dzienników pracy oraz rejestru codziennych prac,
- przyjmowanie i wykonywanie bieżących zleceń.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
Aparatowy uzdatniania wody – palacz kotłowy
Wymagania:
- wykształcenie podstawowe lub zasadnicze zawodowe + 3 lata doświadczenia,
- umiejętność obsługi elektronarzędzi,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie ważnych uprawnień do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji przy urządzeniach przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeniach energetycznych,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie kursu palacza
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- obsługa eksploatacyjna stacji uzdatniania wody,
- obsługa kotłów przemysłowych typu WR-25 i WR-10,
- naprawa i konserwacja obsługiwanych urządzeń.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
Maszynista urządzeń odżużlania, odpopielania i nawęglania
Wymagania:
- wykształcenie podstawowe lub zasadnicze zawodowe + 3 lata doświadczenia,
- umiejętność obsługi elektronarzędzi,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie ważnych uprawnień do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji przy urządzeniach przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeniach energetycznych.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- eksploatacja urządzeń odżużlania, odpopielania i nawęglania,
- naprawa i konserwacja obsługiwanych urządzeń.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl