Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. zatrudni:



INSPEKTOR DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ

Wymagania:

  • wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, logistyka, księgowość lub pokrewne),
  • wiedza z zakresu administracji,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word i Excel),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, skrupulatność, sumienność,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • prowadzenie ewidencji i kontrola dokumentów zgodnie z przepisami o podatku VAT,
  • prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej przychodów i rozchodów,
  • wystawianie faktur za materiały,
  • planowanie zaopatrzenia materiałowego,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej,
  • kontrola rzeczywistego stanu zapasów, prowadzenie inwentaryzacji,
  • odpowiedzialność za powierzone mienie.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny)
prosimy kierować na adres:

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl

w terminie do 19.11.2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.



ELEKTROMONTER

Wymagania:

  • wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie zawodowe,
  • chęć udziału we wszelkiego rodzaju szkoleniach, kursach związanych z podniesieniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych,
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji z wykonywanych czynności,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych i projektów technicznych,
  • umiejętność dokonywania zapisów parametrów obsługiwanych urządzeń,
  • umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, samodzielność,
  • dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
  • dodatkowym atutem będzie 3 letnie doświadczenie.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • utrzymanie instalacji i urządzeń w należytym stanie technicznym,
  • wykonywanie oględzin przeglądów technicznych, prac konserwacyjnych oraz remontów i instalacji,
  • kontrola prawidłowości działania aparatury kontrolno-pomiarowej,
  • przekazywanie osobom dozoru wszelkich informacji dotyczących zauważonych usterek, nieprawidłowości w pracy urządzeń lub wprowadzonych zmian w układach elektrycznych,
  • bieżąca kontrola pracy urządzeń elektrycznych, rozdzielni i innych,
  • dbanie o właściwą i ekonomiczną gospodarkę energią elektryczną,
  • staranne prowadzenie dzienników pracy oraz rejestru codziennych prac,
  • przyjmowanie i wykonywanie bieżących zleceń.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny)
prosimy kierować na adres:

Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o. o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.



PRACOWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka, automatyka),
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży energetycznej,
  • znajomość przepisów prawa energetycznego, prawa budowlanego,
  • znajomość pakietu MS Office oraz programu CAD,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • zdolność do działania pod presją czasu, dyspozycyjność,
  • dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole,
  • inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisk,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień energetycznych.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • przygotowywanie dokumentacji, umów, sprawozdań z inwestycji,
  • przygotowywanie logistyczne inwestycji,
  • współudział w komisjach odbioru technicznego,
  • inicjowanie i opracowywanie przedsięwzięć mających na celu poprawę rentowności spółki,
  • współudział w opracowywaniu projektów inwestycyjnych, opiniowanie pod względem celowości tych projektów,
  • sprawowanie nadzoru jakościowego i technicznego w zakresie inwestycji,
  • udział w odbiorach cząstkowych i końcowych prowadzonych inwestycji.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 19.11.2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

 



SPECJALISTA DS. RODO, CONTROLINGU I ANALIZ

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe + 1 rok pracy w danej specjalności lub średnie kierunkowe + 4 lata pracy w danej specjalności (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, ochrona środowiska),
  • znajomość przepisów prawa budowlanego, energetycznego, ochrony środowiska, zamówień publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word, Excel, Power Point) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętności planistyczne i analityczne,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • zdolność do działania pod presją czasu,
  • dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole,
  • inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie,
  • dodatkowym atutem będzie min. 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu środków unijnych lub krajowych z zakresu gospodarki niskoemisyjnej, ochrony środowiska, rozwoju infrastruktury technicznej kraju i bezpieczeństwa energetycznego,
  • prawo jazdy kat. B.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • opracowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania zewnętrznych środków finansowania oraz sporządzanie w tym zakresie odpowiedniej sprawozdawczości;
  • analiza wszystkich dostępnych programów pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych, z których istnieje możliwość pozyskania środków finansowych;
  • prowadzenie analiz pozyskanych środków pomocowych Unii Europejskiej oraz przedkładanie wniosków w zakresie ich wykorzystania;
  • opiniowanie pod względem celowości projektów inwestycji oraz innych przedsięwzięć gospodarczych;
  • prowadzenie spraw z zakresu RODO;
  • prowadzenie analiz i prac dotyczących nabywania nowych systemów ciepłowniczych oraz możliwości zastosowania nowych technologii w ciepłownictwie.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 19.11.2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.