Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. zatrudni:

 



Specjalista ds. zaopatrzenia
Wymagania:

  • wykształcenie wyższe + 4 lata doświadczenia lub średnie + 6 lat doświadczenia (preferowane kierunki: zarządzanie, transport, logistyka lub pokrewne),
  • wiedza z zakresu administracji,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word i Excel),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, skrupulatność, sumienność,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie,
  • prawo jazdy kat. B.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • realizacja potrzeb w zakresie usług sprzętowo-transportowych,
  • kontrola efektywności wykorzystania środków transportowych,
  • przygotowywanie planów remontów i zakupu środków transportowych,
  • planowanie zaopatrzenia materiałowego,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej,
  • realizacja planowych i doraźnych potrzeb zaopatrzenia w materiały i paliwa stałe.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl

w terminie do 13.05.2022r.



Inspektor ds. technicznych
Wymagania:

  • wykształcenie średnie zawodowe,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży energetycznej, sanitarnej
  • znajomość przepisów prawa energetycznego, prawa budowlanego,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • zdolność do działania pod presją czasu, dyspozycyjność,
  • dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole,
  • inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie,
  • chęć nauki nowych zagadnień i podnoszenia własnych kwalifikacji,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień energetycznych.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • przygotowywanie dokumentacji, umów, sprawozdań z inwestycji,
  • przygotowywanie logistyczne inwestycji,
  • współudział w komisjach odbioru technicznego,
  • inicjowanie i opracowywanie przedsięwzięć mających na celu poprawę rentowności spółki,
  • współudział w opracowywaniu projektów inwestycyjnych, opiniowanie pod względem celowości tych projektów,
  • sprawowanie nadzoru jakościowego i technicznego w zakresie inwestycji,
  • udział w odbiorach cząstkowych i końcowych prowadzonych inwestycji.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl

 



Elektromonter
Wymagania:

  • wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie zawodowe na kierunku elektroenergetycznym,
  • chęć udziału we wszelkiego rodzaju szkoleniach, kursach związanych z podniesieniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych,
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji z wykonywanych czynności,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych i projektów technicznych,
  • umiejętność dokonywania zapisów parametrów obsługiwanych urządzeń,
  • umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, samodzielność,
  • dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
  • dodatkowym atutem będą uprawnienia SEP do 1 kV wraz z pomiarami elektrycznymi,
  • dodatkowym atutem będzie 2 – 3 letnie doświadczenie,
  • prawo jazdy kat. B

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • utrzymanie instalacji i urządzeń w należytym stanie technicznym,
  • wykonywanie oględzin przeglądów technicznych, prac konserwacyjnych oraz remontów i instalacji,
  • kontrola prawidłowości działania aparatury kontrolno-pomiarowej,
  • przekazywanie osobom dozoru wszelkich informacji dotyczących zauważonych usterek, nieprawidłowości w pracy urządzeń lub wprowadzonych zmian w układach elektrycznych,
  • bieżąca kontrola pracy urządzeń elektrycznych, rozdzielni i innych,
  • dbanie o właściwą i ekonomiczną gospodarkę energią elektryczną,
  • staranne prowadzenie dzienników pracy oraz rejestru codziennych prac,
  • przyjmowanie i wykonywanie bieżących zleceń.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl

 



Aparatowy uzdatniania wody – palacz kotłowy
Wymagania:

  • wykształcenie podstawowe lub zasadnicze zawodowe + 3 lata doświadczenia,
  • umiejętność obsługi elektronarzędzi,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie ważnych uprawnień do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji przy urządzeniach przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeniach energetycznych,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie kursu palacza

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • obsługa eksploatacyjna stacji uzdatniania wody,
  • obsługa kotłów przemysłowych typu WR-25 i WR-10,
  • naprawa i konserwacja obsługiwanych urządzeń.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl

 



Maszynista urządzeń odżużlania, odpopielania i nawęglania
Wymagania:

  • wykształcenie podstawowe lub zasadnicze zawodowe + 3 lata doświadczenia,
  • umiejętność obsługi elektronarzędzi,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie ważnych uprawnień do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji przy urządzeniach przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeniach energetycznych.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • eksploatacja urządzeń odżużlania, odpopielania i nawęglania,
  • naprawa i konserwacja obsługiwanych urządzeń.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl