Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. zatrudni:
- SPECJALISTĘ DS. ANALIZ EKONOMICZNYCH
- SPECJALISTĘ DS. INFORMATYKI I ELEKTRONIKI PRZEMYSŁOWEJ
- ELEKTROMONTERA
- PRACOWNIKA DZIAŁU TECHNICZNEGO
SPECJALISTA DS. ANALIZ EKONOMICZNYCH
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe + 4 lata pracy w danej specjalności lub średnie kierunkowe + 6 lat pracy w danej specjalności (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse lub pokrewne);
- znajomość zasad rachunkowości zarządczej;
- umiejętności planistyczne i analityczne;
- dodatkowym atutem będą ukończone studia podyplomowe, uzyskane licencje i uprawnienia branżowe oraz doświadczenie w branży energetycznej lub pokrewnej;
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word, Excel, Power Point) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
- zdolność do działania pod presją czasu;
- dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole;
- inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie;
- dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- współudział w sporządzaniu okresowych analiz ekonomicznych;
- ustalanie wskaźników techniczno–ekonomicznych do planów oraz analiz ekonomicznych;
- sporządzanie rachunku ekonomicznego efektywności podejmowanych przedsięwzięć w Spółce;
- współudział w sporządzaniu taryf dla ciepła oraz opracowań techniczno–ekonomicznych;
- sporządzanie raportów i analiz finansowych;
- przygotowywanie rekomendacji i prognoz.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny)
prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o. o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 31.01.2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
- wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie zawodowe,
- chęć udziału we wszelkiego rodzaju szkoleniach, kursach związanych z podniesieniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych,
- umiejętność prowadzenia dokumentacji z wykonywanych czynności,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i projektów technicznych,
- umiejętność dokonywania zapisów parametrów obsługiwanych urządzeń,
- umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, samodzielność,
- dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
- dodatkowym atutem będzie 3 letnie doświadczenie.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- utrzymanie instalacji i urządzeń w należytym stanie technicznym,
- wykonywanie oględzin przeglądów technicznych, prac konserwacyjnych oraz remontów i instalacji,
- kontrola prawidłowości działania aparatury kontrolno-pomiarowej,
- przekazywanie osobom dozoru wszelkich informacji dotyczących zauważonych usterek, nieprawidłowości w pracy urządzeń lub wprowadzonych zmian w układach elektrycznych,
- bieżąca kontrola pracy urządzeń elektrycznych, rozdzielni i innych,
- dbanie o właściwą i ekonomiczną gospodarkę energią elektryczną,
- staranne prowadzenie dzienników pracy oraz rejestru codziennych prac,
- przyjmowanie i wykonywanie bieżących zleceń.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny)
prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o. o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka, automatyka, mechatronika),
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży energetycznej,
- znajomość przepisów prawa energetycznego, prawa budowlanego,
- znajomość pakietu MS Office oraz programu CAD,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- zdolność do działania pod presją czasu, dyspozycyjność,
- dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisk,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień energetycznych.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- przygotowywanie dokumentacji, umów, sprawozdań z inwestycji,
- przygotowywanie logistyczne inwestycji,
- współudział w komisjach odbioru technicznego,
- inicjowanie i opracowywanie przedsięwzięć mających na celu poprawę rentowności spółki,
- współudział w opracowywaniu projektów inwestycyjnych, opiniowanie pod względem celowości tych projektów,
- sprawowanie nadzoru jakościowego i technicznego w zakresie inwestycji,
- udział w odbiorach cząstkowych i końcowych prowadzonych inwestycji.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 31.03.2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
SPECJALISTĘ DS. INFORMATYKI I ELEKTRONIKI PRZEMYSŁOWEJ
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe + 4 lata doświadczenia lub średnie kierunkowe + 6 lat doświadczenia (preferowane kierunki: informatyka, automatyka),
- wiedza z zakresu pracy układów elektrycznych, instalacji gazowych, obiegów wodnych,
- znajomość urządzeń AKPiA, układów pneumatyki i hydrauliki, systemów komputerowych
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i rysunków budowlanych,
- umiejętność obsługi programów: pakiet MS Office, CAD i systemów SCADA, SEE Electrical Expert
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży energetycznej, znajomość języka angielskiego oraz posiadanie prawa jazdy kat. B.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, maszyn i urządzeń,
- prowadzeniu odczytów zużycia paliwa, wytworzenia energii cieplnej i jej rozliczanie
- nadzór nad eksploatacją urządzeń elektronicznych, komputerowych i AKPiA,
- współudział w ustaleniu zakresu prac remontowych i inwestycyjnych urządzeń automatycznej regulacji,
- współudział w przygotowaniu planów rozwoju automatyki w zakładzie,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji powierzonego sprzętu komputerowego aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji,
- udział w komisjach odbiorowych systemów komputerowych, systemów wizualizacji i sterowania,
- koordynacja usuwania awarii sprzętu informatycznego, systemów wizualizacji i sterowania.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 31.03.2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.