Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. zatrudni:

 


INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie
    (preferowane kierunki: administracyjne, ekonomiczne i pokrewne),
  • wiedza z zakresu administracji,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word i Excel),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • obsługa administracyjna biura (kancelarii/ recepcji),
  • koordynacja obiegu dokumentów, korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • prowadzenie wewnętrznych ewidencji i rejestrów,
  • realizacja zamówień,
  • przygotowywanie spotkań i narad technicznych.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).

Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. 
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce

e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 23.07.2021 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.