Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o. zatrudni:
- INSPEKTORA DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ
- ELEKTROMONTERA
- PRACOWNIKA DZIAŁU TECHNICZNEGO
- SPECJALISTĘ DS. RODO, CONTROLINGU I ANALIZ
INSPEKTOR DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ
Wymagania:
- wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, logistyka, księgowość lub pokrewne),
- wiedza z zakresu administracji,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word i Excel),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, skrupulatność, sumienność,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- prowadzenie ewidencji i kontrola dokumentów zgodnie z przepisami o podatku VAT,
- prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej przychodów i rozchodów,
- wystawianie faktur za materiały,
- planowanie zaopatrzenia materiałowego,
- prowadzenie gospodarki magazynowej,
- kontrola rzeczywistego stanu zapasów, prowadzenie inwentaryzacji,
- odpowiedzialność za powierzone mienie.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny)
prosimy kierować na adres:
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 19.11.2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
- wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie zawodowe,
- chęć udziału we wszelkiego rodzaju szkoleniach, kursach związanych z podniesieniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych,
- umiejętność prowadzenia dokumentacji z wykonywanych czynności,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i projektów technicznych,
- umiejętność dokonywania zapisów parametrów obsługiwanych urządzeń,
- umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, samodzielność,
- dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
- dodatkowym atutem będzie 3 letnie doświadczenie.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- utrzymanie instalacji i urządzeń w należytym stanie technicznym,
- wykonywanie oględzin przeglądów technicznych, prac konserwacyjnych oraz remontów i instalacji,
- kontrola prawidłowości działania aparatury kontrolno-pomiarowej,
- przekazywanie osobom dozoru wszelkich informacji dotyczących zauważonych usterek, nieprawidłowości w pracy urządzeń lub wprowadzonych zmian w układach elektrycznych,
- bieżąca kontrola pracy urządzeń elektrycznych, rozdzielni i innych,
- dbanie o właściwą i ekonomiczną gospodarkę energią elektryczną,
- staranne prowadzenie dzienników pracy oraz rejestru codziennych prac,
- przyjmowanie i wykonywanie bieżących zleceń.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO oraz list motywacyjny)
prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o. o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka, automatyka),
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży energetycznej,
- znajomość przepisów prawa energetycznego, prawa budowlanego,
- znajomość pakietu MS Office oraz programu CAD,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- zdolność do działania pod presją czasu, dyspozycyjność,
- dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisk,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień energetycznych.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- przygotowywanie dokumentacji, umów, sprawozdań z inwestycji,
- przygotowywanie logistyczne inwestycji,
- współudział w komisjach odbioru technicznego,
- inicjowanie i opracowywanie przedsięwzięć mających na celu poprawę rentowności spółki,
- współudział w opracowywaniu projektów inwestycyjnych, opiniowanie pod względem celowości tych projektów,
- sprawowanie nadzoru jakościowego i technicznego w zakresie inwestycji,
- udział w odbiorach cząstkowych i końcowych prowadzonych inwestycji.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 19.11.2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
SPECJALISTA DS. RODO, CONTROLINGU I ANALIZ
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe + 1 rok pracy w danej specjalności lub średnie kierunkowe + 4 lata pracy w danej specjalności (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, ochrona środowiska),
- znajomość przepisów prawa budowlanego, energetycznego, ochrony środowiska, zamówień publicznych,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów Word, Excel, Power Point) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętności planistyczne i analityczne,
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- zdolność do działania pod presją czasu,
- dokładność, bardzo dobra organizacja pacy, umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie,
- dodatkowym atutem będzie min. 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu środków unijnych lub krajowych z zakresu gospodarki niskoemisyjnej, ochrony środowiska, rozwoju infrastruktury technicznej kraju i bezpieczeństwa energetycznego,
- prawo jazdy kat. B.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania zewnętrznych środków finansowania oraz sporządzanie w tym zakresie odpowiedniej sprawozdawczości;
- analiza wszystkich dostępnych programów pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych, z których istnieje możliwość pozyskania środków finansowych;
- prowadzenie analiz pozyskanych środków pomocowych Unii Europejskiej oraz przedkładanie wniosków w zakresie ich wykorzystania;
- opiniowanie pod względem celowości projektów inwestycji oraz innych przedsięwzięć gospodarczych;
- prowadzenie spraw z zakresu RODO;
- prowadzenie analiz i prac dotyczących nabywania nowych systemów ciepłowniczych oraz możliwości zastosowania nowych technologii w ciepłownictwie.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa).
Oferty pisemne (CV z wymaganą klauzulą RODO, list motywacyjny) prosimy kierować na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyczne w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Starzyńskiego 7, 08-110 Siedlce
e-mail: rekrutacja@pec-siedlce.com.pl
w terminie do 19.11.2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.