Odbiorcy ciepła systemowego w Siedlcach mogą zgłaszać nieprawidłowości w zakresie dostaw ciepła telefonicznie pod numerem:
Pogotowie Ciepłownicze:
25 644 49 69
(czynne 24h na dobę)
Do podstawowych zadań Pogotowia Cieplnego należy:
- współdziałanie ze źródłami ciepła w zakresie realizacji dostawy energii cieplnej oraz dyspozycji mocy w źródłach ciepła zgodnie z programem pracy miejskiej sieci ciepłowniczej,
- całodobowe nadzorowanie pracy miejskiego systemu ciepłowniczego i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia nieprawidłowości,
- bieżące śledzenie prawidłowości pracy miejskiego systemu ciepłowniczego przy wykorzystaniu monitoringu i zdalnego nadzoru pracy grupowych węzłów cieplnych,
- całodobowe przyjmowanie interwencji od odbiorców ciepła o awariach systemu ciepłowniczego, oraz innych nieprawidłowościach pracy systemu ciepłowniczego,
- zabezpieczenie urządzeń systemu ciepłowniczego w przypadkach awarii,
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie sprawnego usuwania nieprawidłowości działania sieci ciepłowniczych, usterek pracy węzłów cieplnych.
Pogotowie Ciepłownicze świadczy również usługi odpłatnie (zobacz zakres i cennik usług dodatkowych).